torsdag 24. mars 2011

Liten pjusk frøken

I dag ble jeg ringt opp fra barnehagen om at vi hadde en liten pjusk
frøken,som ikke var helt som hun pleide å være.
Heldigvis var mannen i nærheten,så han fikk hentet henne
ganske så kjapt.
Nå har hun ligget litt på sofan her å spilt,og nå spurte hun
pent,om vi ikk kunne gå opp i senga å slappe
av litt = syk ...hehe!


Håper formen blir bedre utover ettermiddagen.

Men jeg følger forslaget til vesle frøkna jeg....blir gladelig med opp
i senga og slapper av litt.

Ha en fortsatt fin dag

4 kommentarer:

Fotograf Trine Bjervig sa...

Stakkars.. god bedring til henne !

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Huff da, håper hun blir bedre!
Bra hun ville legge seg ned og sove litt da:)

Sov godt begge 2 og God Bedring!

Størstepia sa...

Huff da, stakkar liten. Da er de syke ja, når de BER om å få legge seg..
God bedring til lille tulla!
Ligger en award inne hos meg & venter på deg:-)
Klem fra størstepia

Birthes Verden sa...

Uff da, tenk å be om å få legge seg da...
Da er de små syk.
God bedring til den lille frøkenen.

Klem fra Birthe

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥