tirsdag 22. mars 2011

Klokkeblomst og princess nyheter

God Tirsdag alle sammen !
Nok en dag med nydelig vær,og deilig tempratur....20 grader i solveggen.
Men det blåser kjempe masse...hvis ikke hadde det vært ekstremt deilig
ute i sola i dag.

La inn bilde av at jeg hadde puttet klokkeblomst i en lyslykt her for
en liten stund tilbake.
Nå er den i full blomst her..er så deilig med litt vårstemning inne også.
 

På jobben nå,så har vi fått inn vårens interiør magasin....og det kommer masse
fint fremover dere....bare å glede seg.
En serie som har ett preg av Green-Gate over seg.
Serien kommer i butikken i medio April. Har tatt noen bilder fra katalogen
som jeg kan legge ut i morgen eller i kveld....
Denne puten har også kommet inn i butikken nå....lekker


Denne er mye finere i virkeligheten....fargen kommer litt mere frem...kjolen og hatten
jenta har på seg,er i lys rosa.
Så nå må dere snart ta turen innom for å kikke på alle de flotte
produktene som er på vei inn i butikkene.
Og er du usikker på hvilken butikk.....Princess så klart...Hi Hi Hi

Nå kaller vaskemaskinen her....
Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

2 kommentarer:

Størstepia sa...

Gleder meg til å se bilder av nyhetene!!
Er så mye fint på Princess altså!!
KLem fra størstepia

Eline sa...

Ååå, jeg gleder meg også! Er så mye fint der.
Ha en flott dag.
Stor klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥