søndag 13. mars 2011

Gjærbakst og overnattingsbesøk

Go'Søndag alle!

Her var vi alle oppe i 9:30 tiden....og etter det har det vært en ganske sløv søndag.
Jeg har til og med tatt meg en formiddagslur.
Men Jan Vidar og Matilde har vært litt effektive i dag..de har nemlig bakt
skolebrød i dag... (og ivrig som jeg ble,klarte jeg ikke vente med å ta bilde
før de var helt ferdig)


JV kjøpte en sånn pose på butikken,hvor man bare skulle tilsette vann...
og vips,så ble det skolebrød/stenger.


I skrivende stund har det også kommet melis og kokos på disse,skal legge ut
ett bilde av sluttresultatet litt seinere.


Matilde var i ekstase da hun fikk lov å skrape ut resten av kremen i denne esken.


Vi har også hatt besøk av denne søte lille saken...hunden til nabo'n.Hun har
sovet over her i natt,noe ungene synes var moro. Mats Fredrik fikk
også være med ut å lufte Bella på en liten kveldstur.

Nå skal det straks igang med middagen her hjemme...Og i dag blir det
råstekte poteter med svinindrefilet surret med bacon.

Nå skal Matilde og jeg bare se ferdig Lotta flyttar hemifrån først .

Nyt resten av helgen

1 kommentarer:

Birthes Verden sa...

Høres ut som en avslappende og koselig søndag. Kjekt med dager man kan roe helt ned.

Her har vi hatt en rolig søndag også.

Ha en forsatt herlig søndag :)

Birthe

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥