lørdag 26. februar 2011

Nok ett gull til NORGE!

For en knall start på Lørdagen...
Grattis med GULL til Marit Bjørgen og BRONSE Therese!

Nå skal Matilde straks i bursdag,og vi er så heldig og ha Ulrikke,som skal følge henne.
Vi er nemlig nødt til å ta ett par ærender i byen,som jeg ikke fikk gjort i går.



Ikke det som står øverst på ønskelista  og fly på ett kjøpesenter en Lørdag,men
må man,så må man!

I kveld skal vi jo ut å spise pizza med ungene....men vet ikke helt hvilken pizza resturant.
Har du noe å anbefale :
PizzaNini,Peppes,Dolly Dimples....???

5 kommentarer:

Therese sa...

Ja det var kjempemoro! Utrolig flott innsats av jentene i dag. Jeg satt klar i sofaen kl 09 da sendinga startet, og kjente at jeg var skikkelig gira.

Ang pizzarestaurant så liker jeg både Dolly og Peppes, kanskje Peppes LITT bedre, men der er det så kaldt nå på vinteren.
Uansett, kos dere masse. Det er hyggelig å gå ut og spise sammen!

Her blir det Bacalao-kos i dag, mannen er sendt til polet for å hente 2 flasker vin jeg bestilte, og så blir det middag til VM-studio i kveld. Deilig å kose seg inne i varmen når det er drittvær ute!

Heia Norge!!!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Sa akkurat til mannen min at det jeg savner her jeg bor, er det å ta ongan med på en shoppingtur, kafé...gå rundt å bare SE!
Blir ikke helt detsamme når ALT skal skje på noen timer enn gang vi er på handelstur!
Men enn kan ikke få alt her i livet, å her bor vi så og si på hytta året rundt!

Ha en fin dag å jeg ville valt "svensk" tynn pizza, men av de alternativene du viser fram slår jeg et slag for Peppes!

Klem Anna

Inger-Anette sa...

Peppes er absolutt å anbefale!Jentene elsker peppes her, så det velger de når vi er ute å spiser pizza.
Og det er nok en utrolig bra VM dag. Blir spennede med hopperne nå.

Ha en fin fin lørdag og helg. Klem

Line sa...

Peppes er jo digg, men awwww....Jeg holder fremdeles en knapp på gode gamle Kong Sverre! kos dere masse i kveld:) her er det alldeles nydelig sommer nå. med sol og 28 deilige grader...Herlig!
PS: Skulle gjerne tråkka rundt på Farmandsstredet, jeg asså:P
Klem!

Evelyn sa...

Hei :) ja Hurra for Norge.. morro med flere medaljer:):)

Håper dere koser dere ute og nyter kvelden.

Her blir helga brukt blandt annet til korseminar.. kjempe gøy :):)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥