mandag 28. februar 2011

Nettbutikker....

Er veldig lettvindt med nettbutikker altså....
Akkurat nå har jeg egentlig bare sitti å kikka litt inne på H&M.
men er igrunn bare på kikker'n innpå der.
Fortsatt litt tid igjen til sommer'n,så er jo ikke noe hast enda.
Men noen av de få tingene jeg fant


 Denne stripete genser'n kjøpte jeg faktisk i helga til Mats Fredrik


Så er det bare å vente å se da,hvor lang tid det tar før jeg har bestilt det,HaHa !

Nå har JV og en kammerat reist på kino....så nå har jeg "nesten" tv'n
for meg selv her hjemme,og det værste er at jeg sitter her og ser på Ullared...jadda,skikkelig
husmor program....hahaha!

Ha en strålende uke....i morgen går vi inn i den 1.vår måneden


1 kommentarer:

Noatunfrua sa...

Jeg er ofte innom nettbutikker og bedriver det jeg kaller windowsshopping... Legger i handlekurven, bare for å se hvor mye jeg lett kunne brukt... Så klikker jeg meg ut igjen :p Hehe! Litt kjedelig i lengden, men veldig økonomisk!

Ønskder deg en nydelig uke!
Klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥