søndag 27. februar 2011

Han likte IKKE maten min....

Denne dagen har bare sagt svoooosj!
Etter vi hadde stått opp og fått i oss litt mat,var det jo på tide og se litt på
VM-gutta. Gosh,så spennende...og HURRA for nok ett GULL!

Senere dro vi til mamma'n min....hvor vi kosa oss masse med deilig vafler og hyggelig samvær  

Etter vi var kommet oss hjem igjen...var det eldste jenta her i heimen som begynte
å bli sulten...og når hu er sulten,da er det bare å sette igang å lage mat,haha!
Så da må man tage det man haver da ....og det ble følgende :

1.pk spaghetti
2.pk Carbonara saus
1.pk kjøttpølser
Brokkoli
Revet ost på toppen
vips inn i ovnen i 20 minutter....


Men vet dere hva.....
Mannen i huset likte ikke maten min gitt....så han gikk jammen å smurte
seg noen brødskiver i stedet.
Høh....fornærma jeg,nei langt ifra...hahahaaha!
Neida,er ikke så gæli...sånn er det,man kan ikke like alt !!

Nå vurderer mannen og jeg på om vi skal sette på Fritt Vilt 3 her....
Litt skrekk,sånn på slutten av helga er jo sikkert kjekt,hihi.

Ønsker deg en fin,fin kommende uke

2 kommentarer:

Anonym sa...

det var dårlig.... likte ikke maten.... hm... han burde bare være glad for å få den servert heheh..

jeg syntes det hørtes kjempe godt ut=D å det så godt ut oxo=D bra dere har hatt en hyggelig dag=) kammeraten din lar seg vente...

klem nabon=)

Therese sa...

Hadde han gått og smurt seg mat foran ungene, så hadde jeg blitt driiiitforbanna! Det handler om å lære ungene respekt for den som faktisk lager maten. Må innrømme det; jeg hadde blitt forbanna!!

hehe..

Og forresten, det så kjempegodt ut!! Så kan han ha det så godt!! ;-)

God kveld!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥