mandag 17. januar 2011

Ny uke er igang igjen

Og frøkna er nok på bedringsvei.
Vi har skikkelig sløva'n i dag. Matilde og jeg krabbet oss ikke ut
av senga før klokka 12:30 i dag....Ja,det var deilig det.

             Nå var det ikke sånn at vi sov helt til 12:30,men mor lå og slumra litt,og Matilde lekte med 
                litt leker og så litt på tv...NrkSuper er veldig kjekt. 

Nå tenkte jeg at jeg skulle sette igang med litt middag her...og i dag
blir det fiskeboller i hvit saus med purre,gulrøtter og poteter.

Ha en super fin Mandag alle sammen.
                                   

4 kommentarer:

Pernille sa...

Den middagen deres hørtes deilig ut :o)

Lykkeliten sa...

Ah, det hørtes super deilig ut, og ikke minst koselig♥ Gjett om jeg ønsker meg tv på rommet....;)
Deilig med fiskeboller i hvitsaus! Det var opprinnelig planen her også i dag, men så endte vi opp med noe annet=P

Ha en fantastisk kveld, klem♥

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

For en "sovemorgen"...nesten så jeg fikk lyst å legge meg TIDLIG å våkne uthvilt en dag... ;o)=

KLEM Anna

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så deilig å slappe av lenge da. Så flink dere er med mat og ha maddagselskap.

Ha en kjempe fin tirsdag!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥