fredag 5. november 2010

Mats Fredrik sitt skolefoto og "helg"

3.klasse!

Da var skolebildet for dette året også på plass.

Ikke helt fornøyd med detta bildet...men,men!

Nå er det HELG!
Hvertfall nesten...Jeg skal jobbe fra 9-16 i morgen.Hadde vært moro hvis det
ble mye mennesker i morra også....men blir hvertfall ikke så mange som i går.
Helt utrolig hvor mange som var inne på sentret i går altså :o)

Var med Ulrikke ned på sporten her i dag...hun kjøpte seg svart Bergans dunjakke.
Kjempe fin....gleder meg til jeg engang kan kjøpe meg en sånn dyr,flott jakke,hihihi!
Når jeg kom hjem...så kom jeg hjem til nyvaska hus...noe så deilig.
Åpnet døra i gangen,og nyvask lukta bare ooooste mot meg.
Herlig start på helga det her altså.

I kveld blir det tacos og x-faktor...og selvfølgelig senkveld,og da må vel jeg
prøve å være fornuftig å komme meg i seng.

Ønsker dere alle en herlig helg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

Åssen er det med formen?
God helg Hege.

Grethe

Pernille sa...

Var kjempefint bilde av han hvertfall <3

God helg! :D

Hege sa...

Formen er bedre Grethe,koselig du spør!
God helg til deg og dine :o)

Hege.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥