søndag 14. november 2010

Litt flaut....men

Jeg ønsker meg denne til JUL!
Og det i seg selv er jo ikke flaut i det hele tatt.
Men...jeg fikk ny kjøkkenmaskin i fjor til jul....men det er den dårligste maskina jeg har vært borti
noen gang.
Så jodda...jeg ønsker meg denne i svart eller rød :o)

KitchenAid kjøkkenmaskin....MPX har den på tilbud til 2890,-

Trykk på play knappen så får du se en video av den :o))

Har du denne maskina...og er  DU fornøyd??


Ja,ja...da er jeg hvertfall igang med ei ønskeliste,hihi!
Nå sitter jeg her og bare slapper helt av,mannen sitter på kjøkkenet å spiller
på pc'n!
.Her er det bare meg og mannen hjemme,whoop,whoop ;o)
Ungene ble nemlig med tante ned til den andre tanta nedi Tønsberg. Så ja,her er det stille.
Deilig med stille og rolige søndager.
Men burde vel sette igang med middag også,svinestek,poteter,saus og grønnsaker.

Har dere "feiret" farsdag i dag da?
Her sto jeg opp med ungene i dag....så når klokka var 10:45 tuslet vi opp
å vekte mannen,med pakke og kake på senga.
Ellers så har vi ikke gjort stort ut av det gitt.
Er som det sies , Handelstandens dag...men dog litt koselig å sette
litt ekstra pris på sin bedre halvdel da.

Nei,nå skal jeg pløye meg gjennom oppdaterte blogger.

              

1 kommentarer:

Susanne sa...

Jeg har den, og jeg er veldig fornøyd!
Angrer ikke et sekund på at jeg valgte KA fremfor Kenwood. :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥