torsdag 11. november 2010

Jeg fant,jeg fant...

Tall til adventslysene :o)

Så nå mangler jeg bare lysene...men de har jeg på jobben,så da tenker jeg det blir bra jeg!
Tallene fant jeg på MesterGrønn faktisk,til summen av 80,-kroner.
Etter at vi var innom Mestergrønn,gikk turen til Nille hvor det ble innkjøp av julepapir,til 1 kr rullen,
veldig spent på hvordan det papiret er.
Men det viste seg også at på Nille,hadde de nesten identiske tall til lysene,
og prisen var der 59,-
Så er du på jakt etter sånne tall,kikk litt rundt!

På Mestergrønn hadde de også fått inn fine orkideer,så en lilla måtte jeg ha med
meg hjem til den tomme skjenken min.
Nå blir det bare såååå fint til advendt!

Ellers så har jeg fått mala litt mere på taket på soverommet vårt i dag,men steike
å tungt det er å male tak altså...skikkelig gåen i armen.
Men er vel verdt det når alt er ferdig.

I kveld skal mannen og jeg ut på besøk...ut å besøke bestevenn er alltid hyggelig :o)
Det sies også at det er meldt ett snøfall med 5-10 cm det neste døgnet her.
Kan se ut som vinteren ordentlig har kommet....er det ikke litt tidlig dere?

Nei,nå er maten klar på bordet her....Pølse og potetmos på menyen i dag,
det vi kaller enkel,hurtig middag!

Ha en fin dag blogg-friends!

3 kommentarer:

Eline og Baby sa...

Å, de var superfine! Skal kjøpe inn til å lage i morgen. Blir de totalt katastrofe, kjøper jeg og.
Ha en super kveld.
Stor klem

Hege sa...

Gleder meg til og se sluttresultatet Eline :o)

Størstepia sa...

Er så moro med denne førjulsshoppingen:-)
Har vært innom Nille idag selv, tok med meg noen lilla kubbelys til 10 kr, helt genialt!!
Var innom Kremmerhuset også, og der kunne jeg sikkert brukt noen tusenlapper...
(Klarte å begrense meg da...:-)

Ha en flott torsdagskveld!
Klem fra størstepia

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥