lørdag 6. november 2010

Åååå,som jeg gleder meg!

Mmmm...nå skal vi kose vårs!!
Lukten av ribbe brer seg utover stua her nå,å det lukter såååå godt!
Og på tv-skjermen får faktisk Santa Buddies.
En liten følelse av jula kommer smygende her hvertfall,hihi.
Gleder meg hvertfall masse til maten er ferdig...og vi satser på sprø svor :o)


Det ser litt godt ut,gjør det ikke det da????

Nå skal Jan Vidar kjøre å hente Ulrikke,hun har vært på kino med kusina si,Pernille.
Tror de skulle se på filmen Life as we know it.
Spent på å høre hvordan den var.

De andre ungene sitter på kjøkkenet å koser seg med barne-tv.

Ha en flotters Lørdagskveld alle sammen!


                   

4 kommentarer:

Linda sa...

kjenne nesten lukta heilt hit i stua mi! Det såg virkelig nyyyyydelig ut! Ha n suuuuuper lørdagskveld!

ulrikke sa...

den var bra :)

drømmefabrikken ♥ sa...

Uææææhh! Flaks jeg ikke ble sulten nå da ihvertfall:-):-) Mmmmmm, det der så farlig godt ut! Håper det smakte!

Evelyn sa...

Hei :)

Håper der koste dere... ribbe e så godt da.. har spist det jeg også...

Ha en fin søndag :):)

klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥