onsdag 13. oktober 2010

Sånn går no dagan

Og i dag er intet unntak.....

Her har ting skjedd litt i hui og hast. Hadde en avtale i Larik klokken tolv i dag,men den ble avlyst i går
ettermiddag. Men så viser det seg etter en telefon jeg tok i dag,at det stemte ikke,møtet gikk etter
planen den,klokka 12.
Jadda...her satt jeg da,nettopp kommet ut av dusjen kl.11:30....og så MÅTTE jeg være i Larvik til 12.
Det sier seg selv at er klin umulig. Men jeg fikk utsatt det til 12:15...så det ordnet seg heldigvis :o))))


Nå er vi bare en kjapp tur hjemom,må hive i oss noen pølser,før
vi haster videre til foreldremøte på ungdomskolen....Er igrunn noe hele tiden spør du meg!!
Tipper det er mange som meg som føler det på samme måten som meg.

Nå må jeg haste inn på kjøkkenet og få i meg ei pølse....

Have it so long!

2 kommentarer:

mammaKine sa...

Hektisk hverdag. sånn er det vel. Ha en fin kveld. Klem fra meg.

Therese sa...

Larvik er jo min hjemby :-)Håper Larvik var fin idag!
Joa, Gauterød Kiwi får innimellom besøk av meg. Kyllingfilet må man ha - spiste det i dag.

Skjønner at du lader til London - kos deg masse!
Klem!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥