mandag 25. oktober 2010

Oldemor med 3 oldebarn

God Mandag alle sammen!

Da var nok en ny uke igang..og la oss håpe det blir en fin,fin uke men mange spennende
muligheter :o)

I går kveld var jeg så trøtt at jeg var i seng rett over 21...noe som ikke pleier å
skje så veldig ofte. Ikke at jeg sovnet da,for jeg var så dum at jeg tok med meg pc'n
opp i senga. Og tiden flyr så utrolig fort når man sitter på pc'n!

Sist helg når vi reiste inn til Oslo,var vi også innom barnas oldemor som har fylt 90 år.
Og i den anledning synes jeg det var moro å kunne ta ett bilde av henne å våre 3 barn.
Man vet jo ikke hvor mange ganger til man har den muligheten.


Så her er barna samlet med sin kjære oldemor.

Nå skal jeg være flink jente her hjemme å prøve å få gjort noe fornuftig...sånn som å henge
opp ei klesvask,rydde vekk litt klær,gjøre klart til middagen..Vi var nemlig så heldig å få med restene
fra svigers svinesteik middag i går. De har nemlig hatt barna i helga,siden vi hadde besøk på Lørdag.
Så kommer snart Mats Fredrik hjem,og på lekseplanen hans så det ut som det var mye
lekser i dag,så da må mor hjelpe til litt der også :o)

Så da avslutter jeg med denne her jeg.





2 kommentarer:

mammaKine sa...

Så koselig med oldemorbesøk!
Ps; NYDELIG dekket bord under her. Og så gøy at dere setter i gang med det. Helt supert :-) Så ut som dere koste dere!

Hege sa...

Vi hadde det helt toppers MammaKine :o)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥