torsdag 14. oktober 2010

Miele støvsuger....

 JA,det må man ha!

Hvertfall når den andre går i stykker :o(
Var innom Elkøp i går,for denne var annonsert i kampanjeavisen denne uken.
MEN,de hadde den selvsagt IKKE inne...hva er det med butikker som kjører kampanjer,og
liksom aldri har disse varene inne...synes dette er ett gjentakende problem i mange butikker.
Og hvis de har hatt det inne i butikk..så er det ett bittelite antall de har tatt inn?????
Men de sa hvertfall at vi kunne sette oss på liste,så holdt de av en til oss når den kom inn.
Så da blir det en Miele støvsuger til 799,-
Miele støvsuger

Som dere skjønner er vi hjemme igjen fra sykehuset også....og det gikk så bra så.
Akkurat som de andre gangen...er aldri noe nytt å hente der. Er bare inn å veie,måle,se på flekkene og kjenne på magen...Skulle sååå ønske de kunne komme med litt mere informasjon til oss :o/
Men de vitale målene er jo alltid spennende.
Så Matilde er nå 105,5 cm og veier 17,4 kg :o)

Formen min er slapp..og fortsatt kaktus i halsen. Kjenner vi har hatt en del "våkenetter" denne uka...er så
trøtt at jeg bare egentlig har lyst til å legge meg til å sove noen timer.
MEN,det går ikke,om 1 time skal jeg ned på jobb.

Nå sitter jeg her og hører på Radio Norge...og denne uken spiller de topplisten topp 1000 tror jeg det
er ...og er det nyskjerrig på hvem sang de spiller nå,så TRYKK HER!
                                             

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥