tirsdag 19. oktober 2010

Mamma Mia så fantastisk

Da er vi tilbake igjen etter ett helt fantastisk mamma Mia show. Jeg ble veldig positivt overasska over hvor bra vi synes det var..og for ikke å snakke om de flotte mannebeina som var med der...O'lala! Verdt å gå å se på neste gang dere er i London :-)
Nå har vi kommet oss i seng,og lader opp til ny runde på Primark og andre butikker i morgen...love shopping
Sier da natti natt til dere alle og håper dere får en herlig tirsdag!





- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei :) så kjekt å høre at dere koser dere... fortsett med det og nyt dagene:)

Og ja kan tenke meg at Mama mia var en opplevelse.

Klem

Therese sa...

Høres ut som en perfekt tur :-)Nå er ikke jeg sånn voldsomt glad i shopping men London liker jeg veldig godt, en million ting man kan gjøre. Kos deg videre!
Klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥