tirsdag 5. oktober 2010

Kunne ikke passet bedre....

...men kunne samtidig ikke passet dårligere heller,hihi.
Vi er jo så klare for en tapet på veggen bak tv'n....og disse dagene
her har jammen meg Maxbo 30% på alle nye tapeter.
Hmmmm....tenke,tenke. 30%,da er det jo igrunn litt å spare da.



Og det er jo bare så utrolig mange fine tapeter. Men tror vi har blitt
enig her hjemme om at vi har lyst på en mørk tapet-hvertfall så er Jan Vidar veldig klar for det.

Men så var det dette med å ta seg råd til dette nå da,rett før vi reiser til London....
Hmmm...må tenke enda litt til jeg.

Snart natti natt her...formen er fortsatt ikke helt på topp her. Håper en god natt med
søvn gjør susen,ellers blir det nok legen i morra.

Da var Greys igang her igjen,så ha en super god natt alle sammen.

1 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Takk for hyggelig melding inne hos meg :)

Koselig blogg du har :)
Goooood tur til London!
Klemmer Anette :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥