fredag 1. oktober 2010

Huttre huttre,som æ frys!

  GOD HELG FOLKENS!

Da var vi kommet til Freddan da...IGJEN! Kommer jo fortere enn man rekker å tenke jo!
Jan Vidar har reist på tur med jobben i dag..tror ikke de ante hvor de skulle,men jeg har nå fått beskjed om at de er på Quality Spa og Resort Kragerø. Tipper de har det helt fantastisk.
Skulle gjerne ha vært der selv,hihi!


                                

Quality Spa og Resort Kragerø.

Men her hjemme må jo alt gå sin vante gang...og jeg skal absolutt ikke klage,
jeg reiser jo snart til London....og det gleder vi oss super masse til.

Kjøpte jo maling på Maxbo i går,så egentlig burde jeg jo bare være super ivrig på å teste ut
hvordan fargen blir på veggen der oppe...men,blæææ,lysta er liksom ikke der.
Og ja,glemte jo å nevne noe i innlegget ang handlinga på maxbo i går...og det var jo at når vi
sto der og skulle kikke,dukket plutselig vår kjære gode venn Kittelsen opp. Og det passet
jo sååå bra. For da fikk vi litt forslag på veien. Takk og takk :o)))))

Nå skal jeg prøve å være litt effektiv i heimen....vanne litt planter,sånn som det Hoya'n under her vokser....


så må det jo til stadighet fylles på litt vann. Den vokser jo alle veier denne ;o)
Så må jeg se om jeg får laget noe mat til disse ungene...og Ulrikke har bestilt pitabrød med stekt kyllingfilet,skinke,salat,mais,ost,løk og hvitløksdressing.
Så jadda,da fikk dere menyen våres for kvælden også.
Så skal jeg også fyre opp i peisen...sitter nesten her å hakker tenner,brrrrr!

Hej og Hå og ha en fin kveld,og lytt gjerne til
 Melissa Horn - Som jag hade dig förut

          

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahah :-)))
Digger deg :-)))

Inger-Anette sa...

Å det hottelet er absolutt vært et besøk.. Har vært der, var utrolig deilig i den spa avdelingen altså... Men dere får kose dere med fyr i peisen og en lang og fin tv-kveld... Klem

Anonym sa...

Mmmmmm Kragerø.....I miss home!!!

Ha en fin helg Hege!!

Hege sa...

Så flott da Monica ;o)

Inger-Anette : Vi koser oss vettu :o)

Anette : Ja,det skjønner jeg
God helg til dere alle sammen.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥