onsdag 27. oktober 2010

Bestfriends!

Onsdag allerede....

Da var vi halvveis i uka allerede...og det er søren meg en uke siden vi kom hjem fra London alt.
Åååå.....jeg vil tilbake igjen :o)

I går kveld hadde Matilde besøk av bestekompisen sin Henrik...De satt og så på
Bestevenner på NrkSuper..men det var litt skummelt gitt.

Her har vi knoll og tott sammen....(og jeg skvatt når jeg så dette bildet,og så hvor utrolig lik Henrik er pappa'n sin)


Så glad i hverandre vettu...hvertfall når de er venner,hihihii. For det er neimen ikke alltid.
men stortsett så går det veldig greit altså.
De har jo kjent hverandre fra de var bittesmå....Henrik er født bare 6 måneder etter Matilde.

noen herlige roser vi kjøpte inn i helga...måtte bare ha med ett bilde av de.

Heldigvis er beinet mye bedre i dag...men kjenner fortsatt at jeg ikke skal ned i kneestående gitt.
Huff og huff...sånn det er å begynne å bli gammal ;o)

Om EN måned i dag fyller Matilde 4 år.....og jeg sliter litt med å finne på noe
å gi i gave til henne.
Har dere noen gode forslag for hva som er veldig poppis hos en 4 åring????
Så blir det jo også barneselskap i år...men er også usikker på hvordan jeg skal gjøre det.
Skal jeg be jentene i barnehagen...eller skal jeg be de hun omgåes med her hjemme i gata,
og heller be inn til skikkelig barnebursdag når hun blir 5????
Noen med godeforslag???

Nei,ut å leite gjennom frysa og se om jeg finner noe spennende til middag.
Jeg inbiller meg at jeg har noen snitzler i frysen,så da tipper jeg det blir det med råstekte poteter og
grønnsaker til.

Ha en super duper dag alle!

2 kommentarer:

Pernille sa...

Herlige bilder av dem <3
Og fy søren så langt hår Matilde har fått :o)

Hege sa...

Ja,håret til Matilde vokser og gror ;o)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥