mandag 13. september 2010

Utrolig,men sant!!!!

Ja,det er faktisk ganske utrolig. Jeg er nemlig igang med julegavehandelen,tro det eller ei. Og bursdagene som kommer på løpende bånd fra nå til Desember,de er også i boks. Bortsett fra til min O'kjære mann og vår snart kommende 4 åring.
Vet også at jeg skal få kjøpt inn litt kalendergaver til de 2 minste nå når vi skal til London også.

Men selv om jeg er igang,så vet jeg også at jeg er en av de som i siste liten kommer til å springe rundt å leite etter de siste gavene.

De det er vanskligst å kjøpe gaver til synes jeg,er min aller nærmeste,som mann og barn. Til Mats Fredrik vet vi hva vi skal kjøpe i år....Ulrikke har vi ingen ide....Og Matilde var vi inne på tanken om å kjøpe en Nintendo DS,men ser at interessen er foreløpig ikke der,kun når hun vil krangle litt med broren sin om å låne hans.
Så til Matilde sliter vi...Og attpåtil har hun bursdag 27.November.
Så har du noen gode forslag tar jeg i mot tips med stor TAKK!
Mannen er også alltid vanskelig....Han ønsker seg stort sett alltid noe som ligger langt unna min prisklasse til i det hele tatt å vurdere å kjøpe det han ønsker seg. Men gaver skal det nok bli.

Flere som er igang med julehandelen???
                                                

5 kommentarer:

Pernille sa...

Du er like tidlig ute som alltid ;-) Jeg har ikke begynt å kjøpe inn noen gaver til jul enda...

Catrine sa...

Flink du!
Jeg har ikke tenkt på det engang, men satser på at jeg kommer i mål etterhvert jeg og.
Ha en fin mandagskveld!

Hege sa...

Pleier å være tidlig igang,men så dabber det fort av igjen. Men skal prøve å være flink i år altså.

Linn sa...

Tusen takk :-)

Så flink du er. Jeg skulle også absolutt ha begynt, men jeg er sånn som handler den siste uken.. Hehe :-)

Hild Frøya sa...

Jeg er faktisk ferdig med julegevene i år jeg. Eller jeg mangler to. En til min fantastiske forlovede, og en til vår vakre datter. men vi skal ikke feire jul på den tradisjonelle måten i år, så det blir ikke så mye gaver fra oss. Vi skal nemlig bruke jula på å hjelpe de som ikke har noen å være med. det blir liksom vår julegave i år.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥