mandag 27. september 2010

Mere høst og ny uke

Go'Mandag alle sammen.
Da var vi nok engang i gang med ei ny uke.....swoooop,så var helg over liksom!!!
Men har virkelig fått brukt denne helga til noe da....Jobb fredagkveld,besøk på brannstasjonen på lørdag,en kjapp shopperund og besøkte Kittelsen,og fikk igrunn besøk av Kittelsen igjen på kvelden.
Og Søndag ble det jo ett par timers skogstur....synes det er herlig når vi får litt ut av helga også,ikke bare sitte hjemme,og drive med det vi driver med ellers i uka. Så ja,alt i alt en kjempe fin helg.

I dag er det vel ikke stort på planen,bortsett fra og få vaska alle klær fra helga...og ja,det blir en liten haug det for å si det sånn....men det må igrunn gjøres! Og burde vel kanskje tatt meg en tur i fryser'n og sett om det var noen store fristelser til en evt middag der ute. Lurer igrunn på om det blir råstekte poteter,kremet sandefjordsmør,brokkoli og koljekaker....Mmmm,ja hørtes litt godt ut!
Neste helg igjen,har vi også planer om å ta oss en skogstur,så lenge det er opphold hvertfall.
Og denne gangen er det snakk om at vi skal ta runden rundt Langevann her oppe i Ramnes. Jeg har igrunn aldri gått den runden rundt der selv,så hvis det er noen lesere her innefra Ramnes evt som kan fortelle meg hvor lang tid man bruker på den runden rundt der??

Gleder meg igrunn....for det er så moro å ta bilder nå som det begynner å bli så mye fine høstfarger.
Og med enda ei uke på seg nå,så tenker jeg disse flotte høstfargene har klært og bli enda mere
fremtredene.Blir så flott atte!

 Ha en fin Mandag alle besøkende,og håper denne uka blir en toppers uke.  Legger ved sangen til
Sting - Fields of gold
Enjoy!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥