tirsdag 21. september 2010

Litt reklame...

Go'kvæld.

Nevnte i ett tidligere innlegg at jeg skulle ta bilde av de "nye" gardinene våres. Det ble lettere sagt enn gjort,hvertfall nå når det var blitt så mørkt. Så foreløpig legger jeg bare ut  ett bilde som er hentet

Er kjempe fornøyd med de,de er så lette å så enkle. Jeg har dem ikke hengende i hempene,da jeg ikke er
så veldig begeistret for det,så jeg snittet de opp i siden,og tredde de bare rett på gardinstangen.Ble fint!
Så var det disse putetrekkene jeg kjøpte på jobben *blush*...Som dere skjønner,så er det mange fristelser på denne jobben,og jeg lar meg nok friste ganske mye,hihi!....synes hvertfall disse putetrekkene er kjempe fine,finere i virkeligheten enn hva som vises på bildet her. Disse finnes også i en nydelig grå farge.

Nå om dagen går jeg å sikler på ett fat vi har fått inn....Lønning til Fredda'n så da får vi se,hihi.

Nå er det Greys!!!
Natti natt!
                                                 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥