onsdag 22. september 2010

Gleder meg til helga.

SNART HELG....HERLIG!!!

Ja,kjenner nå at jeg gleder meg til helga....er igrunn litt sliten om dagen kjenner jeg. Etter klokka 20 på Fredda'n starter helga for meg....Weeeeeeeeeee :o))))
Lørdag har jeg hørt rykter om at det er Åpen Dag på brannstasjonen,så lurer på om jeg skal ta med meg mann og barn en tur.Så sant det er fint vær vel og merke.

Nå skal jeg få i meg litt mat,og ikke minst Brothers and Sisters på tv-skjermen.

♥Ha en god natt alle sammen ♥

                                                

2 kommentarer:

Størstepia sa...

Så herlig bilde av lille snuppa!;-)
Her er det også åpen brannstasjon til helga, småtten har gledet seg hele uken til å kjøre brannbil!! Vi får nok stille oss i kø tidlig tror jeg;-)
Ha en flott kveld!
Klem fra størstepia
PS: Småtten min ble 3 år i sommer;-)

Hege sa...

Da får dere også kose dere masse på brannstasjonen også Størstepia :o)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥