onsdag 29. september 2010

Blå negl!



Må bare vise dere finger'n til Matilde,den er fortsatt veldig blå,men heldigvis ikke vond lenger.
Skrev jo om at hun klemte fingeren i bildøra i DETTE innlegget.
Lurer på om negelen kommer til å dette av etterhvert?

I kveld har vi vært på foreldremøte...og det ble jo nevnt dette brevet til Mats Fredrik,som hadde rørt en og annen lærer. Og at de bare synes det var så herlig skrevet. Og da smeltet jo morshjertet enda mere,om det igrunn er mulig. Jeg er hvertfall veldig,veldig stolt av gutten vår.

Nå er det straks senga her....i morgen er det ned å åpne butikken. Håper det kommer masse nye varer
i morgen,så har jeg masse å gjøre,da går dagen nesten unna på ett blunk. Og jeg,jeg skal IKKE ha på de nye støvlettene i morgen.Har lært,enn så lenge,hihi!

Ha en fin kveld!


1 kommentarer:

Pernille sa...

Auuu, det så ikke noe godt ut!
Husker da Edvard klemte fingeren i bildøra, og neglen hans datt av.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥