torsdag 2. september 2010

30 000 besøkende

WOW,sier jeg bare. I dag vippet vi over 30 000 besøkende på bloggen her... Det er helt vanvittig synes jeg.
Og nå de 2 siste månedene,så har statistikken bare steget og steget....det er utrolig moro å gir meg bare enda mere lyst til å blogge.

Vil si TUSEN,TUSEN takk til alle som er innom å titter på bloggen min,og en ekstra stor takk til de som
legger igjen en liten hilsen her inne når de har vært på "besøk",det varmer ekstra godt :o))


Jeg tror at vi skal ta en liten feiring også jeg...så i kveld skal jeg legge ut en liten Give Away- Først må jeg bare pønske ut hva.


Takk nok engang :o)))

8 kommentarer:

Anonym sa...

Oj... så morro da ;-)

Irene W.

Hege sa...

Kjempe moro :o)

Størstepia sa...

Så søt du er;-)
Gleder meg til giveaway;-)

Ikke noe masing å spørre om middag vettu, bare koselig at jeg kan være til inspirasjon!

Jeg har den retten fra jeg gikk på kinarestaurant med mamma og søsknene mine da jeg var liten - men jeg varierer litt hva jeg har oppi. Det kan være litt rester også:-)
Opprinnelig er det ris, erter, gulrøtter, mais, kyllingbiter, eggerøre, reker og skinkestrimler.
Imorra tenkte jeg å ta oppi litt blomkål istedenfor erter (er ingen fan av erter heller:-), fordi vi hadde igjen litt fra forrige uke, også tenkte jeg å skjære opp noen karbonader i små biter (det hopet seg plutselig opp i fryseren:) - i tillegg til kylling, skinke, mais og gulrøtter. Man tager hva man haver og bare fantasien setter grenser;-)
Lykke til!
Klem fra størstepia

Therese sa...

Gratulerer - moro når statistikken viser gøyale tall :-) Men det er ikke så rart, vettu, når det man skriver kommer fra hjertet, nesten uansett hva det er, så fenger det andre. Og der er absolutt du!
Keep up the good work! Klem!

Hege sa...

Takk skal du ha Størstepia :o) Snill du er!

Hege sa...

Therese : Søte deg,det var utrolig koselig sagt. Det satte jeg veldig stor pris på,Tusen takk.

Klem til deg :o)

Anonym sa...

Så morro da.
Ha en fin torsdags kveld

Grethe

Torill sa...

Veldig hyggelig å være innom her i blandt, og Mats Fredrik syntes det var rart at jeg visste hva dere hadde fått til middag hos bestemor! Gøy med så gode tall. Grattis Hege!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥