tirsdag 17. august 2010

Sliiiten etter shopping med min søte 15 åring....hehe!

Endelig hjemme etter en laaaang bytur. Vi var vel i byen i 12:30 tiden....og var hjemme igjen i 18 tiden,slang av noen poser og kjørte ned på Re-torvet for å finne noen sko som Mats Fredrik kunne ha til skolestart i morgen. Fant faktisk ikke noe spennende sko til han i byen. Da er det kjekt med Europris rett nede i gata,sko til 129,- Yes we like :o)
Mens Ulrikke derimot,fant en god del...men skal igrunn leite lenge etter ei mere kresen jente også....veit ikke hvor mange ganger jeg ble litt sånn her "gaaaaaaaaaaah",hehe. Men gikk fort over igjen da.

Vi tok turen innom Jordbærpikene også for å få i oss litt mat....men jeg blei skikkelig skuffa. Så smakløst å kjedelig :o(....Skal ikke tilbake dit.

Her er Ulrikke på vei hjem etter endt shoppingrunde.....ble noen bæreposer :o)

Så nå er det bare å sette igang å gjøre klart til skolestart her....legge frem nye reine klær,gjøre klar sekk,sette frem matboksen....Jepp,nå er vi veldig klare for skolestart.
I kveld er det Greys,det blir godt å synke ned i sofa'n å koble helt av. I morgen blir det tidlig opp.
Ha en fin Tirsdagkveld alle som en.

2 kommentarer:

Therese sa...

Jeg blir sliten av shopping med 9-åringen, jeg, og kan bare tenke meg hvordan det blir når hun blir 15 ;-) hihi.. Hvis vi i tillegg har med moren min, så er det ENDA verre... grøss..
Men så lenge ungen er lykkelig osv, ikke sant ;-)

God skolestart!

Vibeke sa...

Ser ut til at dere fikk med dere litt hjem fra shoppeturen ja. :)

Var selv på skojakt til minsten(på snart 7 år) her om dagen, ikke så mye i velge i, og det var mye Gore-tex til 700-800,-. Det hadde jeg ikke noe lyst til å gi for et par sko nå på slutten av sesongen, skal jo snart ha vintersko!! Men var heldig å finne både sko og støvler som var ok på Coop Trend, kom på til sammen 599,-!! :)

Ha en fin dag. :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥