tirsdag 17. august 2010

Skjønne snupper.Sara og Matilde

Enda ett lite innlegg fra vi var hos Kittelsen i går....Når vi kom dit,ble Matilde veldig glad for å se Sara igjen...så hun løp bort å heiv seg i armene på Sara


Søte??

Ikke ofte jeg får til å ta bilder av Sara,men jammen klarte jeg det gitt.

Ei tankefull lita Matilde.

Sara og Matilde synes det er veldig festlig å leke med Iphonen...og spesielt med application Talking Tom,hihi.
I morgen (les i dag) blir det bytur med Ulrikke....må jo kjøpes inn litt nye klær til skolestart- Herregud,jenta skal opp i 10.klasse,helt sykt å tenke på egentlig. Neste år bærer det videre til videregående,begynne å ta sine egne valg liksom,helt sprøtt å tenke på.
Så hvis jeg skal orke å gjennomføre denne byturen,tror jeg det er best å hoppe rett i seng,ellers så tar det laaaang tid før jeg klarer å pelle meg opp.
Ha en god natt folkens.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, gå og legg deg du mamma så er du klar for meg imorgen :)

Siwert sa...

To veldig søte snupper :D

Regner meg at du snart er på vei til byen nå jeg hihi....

Klem

Trine Lise sa...

Så fine bilder :)

Hehe, shopping med en 10. klassing er ikke bare bare så litt søvn er lurt ;)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥