onsdag 25. august 2010

Ny dress og nye joggesko på plass.

Var jo som sagt på en liten bytur i går...Og da fikk jeg jo kjøpt inn årets vinterdress til Matilde,og høstens joggesko...det var da jeg fikk ett lite sjokk vet dere,når frøkna måtte opp 2-3 størrelser i sko,hehehe!
Neste bytur er det Mats Fredrik som står for tur for vinterutstyr. Han blir det 2 delt dress og ett par skikkelig vinterstøvler. Han har frem til nå (vinter'n) brukt stortsett kun cherrox,men vet ikke om det ville være lurt å satse på noe annet. Kanskje jeg faktisk finner noe i London....Tikk,takk,det nærmer seg :o))))


Her ser dere noen bilder av dressen og joggeskoene til Matilde.



Grunnen til at valget falt på Reflex er at den er ganske så lik Reima sin..og Reima sine modeller i år synes jeg overhodet IKKE var fine....de var skikkelig rotete. Noen mener nok at denne reflex dressen også er noe rotete,men den er ikke noe oppimot Reima sin...Og det beste av alt er jo at den er 400-500,- billigere enn Reima også.



Og her har vi joggeskoene....Jeg er fornøyd og Matilde er veldig fornøyd,så da er alt igrunn bare topp,hihi.



Nå skal jeg straks avgårde på jobben,så ønsker dere alle en fin fin kveld....det nærmer seg snart helg igjen dere....Deilig :o)


4 kommentarer:

Therese sa...

Joggeskoene var kjempetøffe - kunne godt hatt sånne selv :-)
En god vinterdress vet jeg som førskolelærer er alfa og omega, og Reflex pleier å være bra. Jeg liker at dressene har gummi i rompa og på knærne, og så synes jeg det er bedre med eventuelt to billige enn en Reima. Ting blir vått, skittent og guffent selv om det heter Reima også ;-)

God ettermiddag!

kimberlee.blogg.no sa...

Kjempetøffe joggesko.. og vinterdressen var også kjempefin.. Har masse fint på Reflex. Jeg kjøper klærene til Ken andrè på den butikken.

Lykkeliten sa...

Har ikke sett årets reima-dresser, men høres ut som at jeg skal være glad for at de fra i fjor passer! Er enig med deg i at det er veldig mye, noen av de mønstrene de kommer med=S Og prisen til relex vs reima er jo IKKE noe å si på:)
Tøffe sko! Det er så koselig med fornøyde unger:)

Håper du har en fantastisk kveld!
Klem♥

Evelyn sa...

Hei :) det var en tøff og fin dress du har kjøpt til Mathilde... og flotte joggesko også.

Reflex var et merke jeg kjøpte mye til Marie også da ho var lita... syns det var et ok merke jeg.. likte klærne deres jeg da... Marie var litt rund nå ho var lita og dressene til Reflex var rette fasongen til henne. Jeg kjøpte også dresser med oljehyre i rompa likte best de.

Kjekt med skikkelige klær til de små.

Klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥