lørdag 28. august 2010

Helg...og nok engang meldt møkkavær

Ja da,gnåler om denna høsten jeg vet dere....er jo så kaldt både på dagen og på kvelden,brrrrrr!
Men alikevel,av å se på dette bilde med alle de flotte fargene,så er jammen meg høsten en fin tid det også.

I morgen skal Jan Vidar og jeg ned på Bohus og hente den NYE sofan vår,gleder jeg meg??? JA,det gjør jeg . Spent på hvor stor plass den faktisk tar i forhold til den vi har her i dag.
Etter henting av sofa,blir det bare å komme seg på jobb,nok en jobbe lørdag,phuuu!
Men avslutter dagen forhåpentligvis sammen med gode venner da,det gleder jeg meg også til,så i morgen blir en bra dag :o)
Kino står også på planen i morra,for Ulrikke og Jan Vidar. De skal på nye Kilden Kino og se på StepUp i 3D....tror de gleder seg....mye glede her i dag *knis*

Nei,nå må jeg komme meg i seng,så jeg orker å gjøre de tingene jeg har å glede meg over i morra :o)))
Kommer sikkert med en oppdatering med bilde av den nye sofan i løpet av kvelden i morra.

Ha en super Lørdag,alle man alle.

1 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei :) ja da er det jammen med det helg igjen... ukene og dagene flyr avgårde.. og neste uke starter september måned... hvor er sommeren blitt av mon tro ... men uansett høsten er også en fin tid.. like den også jeg da med alle de forandringer som skjer i naturen... er jo så mange fine farger ute i denne tiden som vi nå går inni..

Blir vell kjempe kjekt å få ny sofa tenke jeg... glede meg til å se bilde av den og høre hvordan det blir.

I dag er det lørdag.. en stille og rolig start på dagen, håper det blir litt bedre vær utover dagen slik at jeg kansje kan få meg en liten fjelltur.. har regna litt på morgenen.

Du lurte på hvor jeg jobba... jeg har jo vært hjemme i 3 år nå men har fast stiling i kommunen her i en barnehage og det er noe av den stillingen jeg har begynt på igjen med.

Ha en flott dag :):)

Klem fra Evelyn

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥