søndag 8. august 2010

come on,let's dance

Lovte tidligere i dag noen bilder fra ungene danset her hjemme. De tok nemlig helt av,og snurret og snurret,og ikke minst,de prøvde seg også på breakdance,hihi.

Ingen tvil om at disse 2 har det ganske så artig sammen,storsett har de det hvertfall,men har da sine fighter disse 2 barna her også,men det snakker vi ikke om,for det er sånn alle andre har det også,hihi.
La det swinge la det rocken'roll,la det swinge til du mister all kontroll.

Og her utøver de den fantastiske breaken sin....herregud,jeg lo når de holdt på med dette her.
Nå går denne fridagen mot slutten også,men har vært en herlig solfylt dag. Og ungene her bare kosa seg. Ulrikke har kommet tilbake fra Danmark i dag,og det var godt å se henne igjen :o) Hun hadde hatt en veldig fin tur,og ikke noe er bedre enn det.
Kittelsen dukket også opp her,og hu var så effektiv at man blir jo bare svett av å se på hu. Hu planta om de nye fine plantene mine ,kasta mye shiiit blomster,røska skikkelig opp i ugreseet på plattinga. Og Jan Vidar ble også engasjert,så han kuttet likesågodt av rekkeverket på trappa,og vi ble enig om å heller lage en større trapp. Det kommer til å bli sååå fint med blomster og litt lykter utpå der.
Mannen i huset her har laget ribbe til middag,og det smakte skikkelig godt i dag,yammi-yum!
Under middagen kom Gro opp med bursdaggaven min,som var fra henne,Nickolai og Ulrikke. Det var ett smykke jeg hadde ønsket meg -Englebarna. Skal ta bilde av det i morgen,så skal dere få se alle sammen.
Men nå er det over og ut herfra,skal nyte de få timene som er igjen av denne kvelden.
Og pssst : Det blir sofa på oss,må bare ned å kikke ordentlig på den på Tirsdag :o)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥