fredag 20. august 2010

59 dager igjen

da er det "bare" 59 dager igjen til vi reiser til det O'store utland,nemlig LONDON.
Jeg for min del kunne pakket kofferten å reist i dag....Det jeg nesten gleder meg mest til er å ankomme denne butikken som er avbildet over her.. PRIMARK. Tror det må være den butikken jeg har vært i noengang som selger ting sååååå billig. Posene skal fylles opp for å si det sånn....

Men en ting jeg gleder meg enda litt mere til ,det er dette :




Nemlig og se på showet MAMMA MIA. Elsker musikken,så dette tror jeg kommer til å bli knall moro. Å det også at Ulrikke også får være med å ta del i dette,det betyr masse. Vi gleder oss masse til og reise med Svigermor/Bestemor på tur. Vi skal bare kose oss kjempe masse. Synd det fortsatt er 59 dager igjen....
Nå skal jeg fortsette å male litt på rommet til de 2 minste ungene. Der inne kvistlakket jeg nemlig taket for ett par år siden,så mistet jeg helt lysten til å fortsette der inne,totalt. Men nå ser jeg jo at jeg bare er nødt til å sette igang....ikke lekkert med fullt av lakk dotter i taket,hihi.
I morgen er det tilbake på jobb igjen,og deretter bærer det rett avgårde på gatefest.
Ha en super megafin helg alle sammen.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥