tirsdag 22. juni 2010

POMPdeLUX...og Tracy PANTSUIT

ÅÅÅåååå....jeg har lenge sikla på denne Pantsuit'n til Matilde...men aldri fått surra meg til og bestille den. Nå var det salg i butikken...og jeg iler inn for å sjekke-IIIIkkkk,det er tomt.
Synes denne nettbutikken har utrolig mye lekkert...men jeg nøyer meg med å handle på salg.
Fikk foressten fatt i denne olajakken da....

Og siden jeg ikke fikk fatt på denne pantsuiten jeg hadde sååå lyst på....ga jeg meg selv lov til å bestille denne vanlig buksen under her isteden....er ikke det samme,men en mager trøst,hihihi.
MEN...Er det noen som kommer over denne fantastisk fine tracy pantsuit i corall i str 110/116,så kjøper jeg den mere enn gjerne.
Have a great day.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥