fredag 25. juni 2010

Atter engang...."helg!"

Jeppesen! Det er visst helg igjen...klarer nesten ikke helt henge med jeg.
I dag har det vært trening ,så var det rett hjem og gjøre seg klar for jobb...Var på jobb i går også,og som de fleste vet,er det Revetal dagene her på Revetal. Vi kjører 40% i hele butikken...så jeg trenger vel neppe å si at det var MASSE kunder.
Elsker og jobbe på sånne dager,for da skjer det noe hele tiden. Å så mange hyggelig kunder,ja da er det moro å jobbe da.
I morgen er det nok en arbeidsdag for meg...så det betyr tidlig opp,GJESP!!!..hardt det for meg som elsker å sove om morran,hihi! Men skal nok komme meg opp.
Mannen,sønnen og Nickolai har reist til hytta på Nesodden i dag...deilig for dem det,nå som det er meldt så fint vær. Tipper det er endel familie der også.

I dag når jeg kom hjem,hadde denne vesle frøkna vært nede på Chic og satt på seg hår *dåne*
Mamma'n (jeg) mista litt munn og mæle(?) når hu kom hjem å sa det kosta 2000,-...men de fleste sier det er billig,så da får jeg vel bare tiestill...




Til søndag skal vi i familiebursdag til storesøster Siw...og jeg,jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe for noe. Er jo masse fint på jobben...men ække så enkelt alikevel :o/...Men skal vel klare å finne på noe...passer det ikke fruen,får hun heller bytte det *knis*

Nei,nå skal jeg titte litt på dette Michael Jackson programmet på tv her,før jeg finner loppekassa,kjenner det skal bli godt....Å tenk det da....SENGA HELT FOR SEG SELV.....LUXUS :o)

Ha en fin helg alle søte besøkere.

6 kommentarer:

Christina Mari sa...

Så fin hun ble på håret. Ja,det koste,det skal være sikkert å vist.
Ha en vidre fin kveld!
Klem fra Christina

Linda sa...

He he, godt vi aaaaldri har eksperimentert med håret vårt, Hege :) Ho ho ho Kanskje jeg må stikke opp til den frisøren en liten tur :) Var jo billig da!

Siwert sa...

Du finner helt sikkert noe jeg liker vettu :D

Gleder meg masse til søndag, og kanskje vi sees imorra.

Klem Siw

Anonym sa...

Godt hu ikke ble kvalt hege=) godt hu ble fornøyd=) hu var veldig stolt da jeg satte det på henne=D strax er det hode ditt som blir blondere oxo=D

Klem jannikke=)

Pernille sa...

Hvis du ikke vet hva du skal gi henne, så ønsker jeg meg røde, lang gardiner som jeg kan ha i vinduskarmen min ;o)

Evelyn sa...

Hei :)

Oii så fin datteren din ble med påsveisa hår.. lekkert...

Ja det koster... kan få bakoversveis av slike ting... men har etter hvert lært meg at ting koster og slik er det...

Håper du får en fin helg og at du koser deg i selskap i morgen...

Kjekt med mye å gjøre på jobb da går vell timene fort når du er det sikkert.

ha ei flott helg og en fin lørdag:):)

Klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥