mandag 19. april 2010

Ikke stort å meddele herfra egentlig

...Men noe skal jeg da klare å lire av meg,hihihi!

Mandag igjen...og helgen forsvant bort i sykdom...Blæææ! Har hatt fri i dag også,å det trengtes for å si det mildt. Men prøver meg igjen på jobb i morgen.

Mats Fredrik,Matilde og Jan Vidar har vært ute av heimen i dag,mens Ulrikke stakkar,ligger fortsatt helt slått ut i senga. Håper hun er frisk nok til å komme seg på skolen i morgen.

I morgen er det også jobbing på kvelden....Håndballtrening (hvis frøkna er frisk) og fotballtrening på Mats Fredrik...Ukens mest hektiske dag.

Var innom Obs! på Fredag,og kom over denne sykklen. Synes den var knall fin...Ulrikke trenger jo ny sykkel. Prisen var 2790,- Og det er kanskje ikke så ille?? Har ikke peiling jeg...men synes uansett sykler er dyre greier. Hvertfall nå som ungene skal ha sykler annen hvert år. Men for Ulrikke så burde den jo holde noen år nå. Er i tenkeboksen!!!!



Hva synes du??

Nå er det 4 stjernes middag her...Ha en fin kveld alle!

2 kommentarer:

Siwert sa...

Masse god bedring til Ulrikke :D Synes sykkelen var kjempefin jeg, og tror nok det er en grei pris også.

Klem Siw

ulrikke sa...

fin :D

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥