torsdag 18. mars 2010

Tiltaksløs

JA,I dag er jeg skikkelig tiltaksløs. Skulle ha gjort ditt og skulle ha gjort datt,men neida,her sitter jeg nå da. Tror kanskje det er lurt å komme seg ut å få litt frisk luft,montro det hadde hjulpet litt. Samtidig skulle jeg ha begynt på middagen,men æsj så kjedelig da gitt...skulle igrunn også ha begynt og bretta sammen en liten haug med klær på vaskerommet....Skjønner dere,hihi,skikkelig tiltaksløs i dag.
Ett bittelite syteinnlegg fra denne fantastiske husmora,hihi.
Får gå å legge klar litt poteter i vasken,så kanskje Ulrikke gidder skrelle de for meg :o) I dag er det hjemmelaga potetmos og fylt rødspette og fiskepinner til middag.

Sånn,da rusler jeg ut en tur i gråværet....

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥