onsdag 31. mars 2010

shoppe-shoppe-shoppe!

Klarer det fint selv om jeg er mye på jobb om dagen,hihi! I går var vi innom Kittelsen,og fikk låne med oss ett ganske likt bord som er avbildet over her,for å se om vi kom til å like det. Å det tror jeg jammen at jeg gjør.
Så da blir det nok ett sånt bord....Må bare på Ikea først.
Bordet heter LYCKHEM og koster 795,-
Vi synes nemlig det har blitt veldig tomt i stua her etter vi fjerna spisestua...men trenger litt mere skjenkplass.
Nå skal vi straks i butikken å handle...gosh!!! det skal jo være stengt i 2 dager,hihi. Nei,vi har vel det vi trenger vel. Gleder meg ikke veldig til denne handlerunden,tipper det er MYE mennekser der.
Så er jeg klar for jobb igjen klokka 15...men i dag stenger vi 18,så blir det ett par dager med FRI,og det skal bli godt nå!
Ha en herlig ONSDAG.

1 kommentarer:

Trine Lise sa...

Det var et fint bord:) Får aldri nokk oppbevarings plass:)

Håper du joiner konkurransen på bloggen min :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥