lørdag 20. mars 2010

Pannekaker til lunsj

I dag sendte jeg melding til mamma'n min for å få hennes oppskrift på pannekaker....Nå er det slutt på Toro sin pose :o) Så tusen takk for oppskrift Mamma :o)

Så istad ble det pannekaker til frokost/lunsj. Ungene synes det var veldig stas. Og jeg har jo endelig fått kjøpt meg en mixmaster også...da blir det litt enklere og lage vettu.

- Tja...skal jeg giddi å lage pannekaker sammen med deg a Mamma???

Å jadda...så stolt hu blei når hu fikk lov å holde mixmastern :o)

Tommel opp!!! Mats Fredrik kom også og hjalp oss med røra...

Nammis...Pannekaker.

Mats Fredrik ELSKER pannekaker...det er det ingen tvil om. Under hytteturen han var på,fikk han vel pannekaker hver eneste dag.

Hu er da veldig glad i det hu også...men ikke fullt så ivrig som broren. Etter 2 pannekaker var hu veldig forskyndt. Mens broren klarte å få i seg 5 stykker.

Ulrikke kjente lukte av pannekaker hu også,og kom ned til ferdig stekte pannekaker.

Ulrikke har vært flink i dag å tatt med seg søstra si på en spasertur ned på butikken. Så var en fornøyd Matilde kom hjem med en Kuli som hu hadde fått av Ulrikke.
I dag er skikkelig sløvedag her hjemme. Siw har nettopp vært innom her,hun kom opp med Oskar,for han skulle sove hos Nickolai.
Jan Vidar har fått vært å klippa håret,var jammen på tide for han var blitt skikkelig "lang håra".
I kveld blir det kjøttdeig i form...det er det kjempe lenge siden vi har laget,så det blir godt.
Ønsker everyone en herlig Lørdagskveld :o)

2 kommentarer:

Fotograf Trine Bjervig sa...

Det så deilig ut! Evighet siden jeg har spist pannekaker - har ikke forsøkt glutenfrie og melkefrie enda....

Pernille sa...

Pannekaker til lunsj da gitt :o) Herlige bilder her på dette innlegget, og alle de andre bildene som ligger her er utrlig fine ;-)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥