onsdag 17. mars 2010

Ny paraply og solbriller

Yeeeej...vi er halvveis i uka. Digg!!!

Når jeg var innom byen på Mandag...kjøpte jeg en liten Hello Kitty paraply til Matilde.
Storesøstra bare rista på hue,og lurte på hva i alle dager hun skulle ha det for,hahaha...og jeg ser jo akkurat hva hu mener. Meeeeen...er jo litt søtt da.
Men jeg har ikke rukket å gi den til hu før i dag...så hu fikk en titt på den nå før hu skulle i barneghagen :o) Blei hu glad...ja,hu stod bare å måpa her.

Veldig,veldig fornøyd jente med nye Hello Kitty paraply.

Synes den var veldig fin jeg da...og det er jo meldt regn ett par dager nå,så jeg skal overbevise
Ulrikke jeg,om at Matilde faktisk har bruk for en paraply(flau) :0)

Og jammen ble det ikke ett par solbriller på hu også...Kjøpte jo ett par på KappAhl når jeg kjøpte olajakka,men de var alt for store. Synes hu var kul med disse jeg da.
Sitter her og lurer på hva jeg skal finne på til middag i dag...har egentlig lyst på fisk. Men så skal Ulrikke ha med seg Karoline hjem,så da er nok ikke det så populært.
Jepp,tror det blir en form med carbonara saus,pasta,kyllingfilet og bacon og hvitløksbaguette ved siden av,enkelt og godt.
Håper du får en strålende fin Onsdag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Paraply er morro i den alderen utover våren og sommeren, tror jeg. Men ikke for det, kan være gøy ellers også.

Men den middagen hørtes ikke helt enkel ut, men veldig godt, vil jeg tro. Bon apetit. ;-) Irene W.

~ Heidi ~ sa...

Så fin paraply! Alle små jenter må dolles opp litt! :)

Takk for gratulasjonen!
Ha en fin dag:)
Fra Heidi

Guttemamma sa...

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min!! En fornøy d jnte det der...:-), Har en 5-åring som ønsker seg paraply her også...
Hilsen fra Anette

Pernille sa...

Skulle ønske de her hjemme satt opp ukesmenyer sånn som deg ;-) Får starmme de litt inn her, og få litt gode rutiner på dagen!

Men Matilde sin paraply var jo super søt da - veldig nusselig <3

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥