tirsdag 9. mars 2010

Nå skinner sola i vinduskarmen....'lalalala!

Det er så deilig å våkne til SOL.
Har igrunn ikke så mye å meddele her i dag...kom jo igrunn nok innlegg i går,haha!

Sara sitter her på gulvet og leker med lege,og traller litt på en sang,så søt. Jeg burde vært litt husmor,istden for å sitter her..men!!!

Blir så imponert når jeg kikker på andre sine blogger,hvor de baker og styrer noe veldig. Jeg har jo aldri vært veldig glad i bakst,men synes jo det smaker veldig godt da. Så kanskje jeg skal gi meg ett spark bak snart. Tror mitt første prosjekt skal bli fylte horn evt....det ser enkelt ut å lage,og smaker jo veeeeldig godt :o)

bildet tatt fra google.no





3 kommentarer:

Gro sa...

Kommer dette til å skje, så skal i hvertfall jeg smake.. :))

Hege sa...

Det skal skje...vet bare ikke når enda :o)

Catrine sa...

Synes absolutt du skal bake litt snart! Det finnes ikke noe bedre enn nybakt brød, boller, horn osv...
Ha en flott dag! :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥