lørdag 27. februar 2010

søster og bror

DA var jobbehelgen min over. Trasket ned i ett skikkelig snø-møkka vær til morran,og jeg hadde på meg lue for første gang på sikkert 15 år...haha. Hadde nok sett ut som en snømann ellers vil jeg tro :o)
I kveld skal vi kose oss med wok med svinekjøtt og masse hvitløk,nam-nam! Gro har invitert seg selv opp på mat,så da får vi se da..om hu dukker opp.
And by the way....må takke Terje igjen,som atter engang har vært her å måka hos oss. TAKK!

Fikk nettopp tilsendt ett bilde av Pernille på msn,som hun hadde tatt av Ulrikke og Mats Fredrik. Takk Pernille.



2 kommentarer:

Pernille sa...

Flere bilder er blitt lagt ut på bloggen min nå ;-)

Gro sa...

Å gjett om jeg dukker opp. :))

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥