torsdag 18. februar 2010

God morgen alle sammen :o)

Her er vi oppe,og de 4 som skal ut døra om morran har kommet seg avgårde.
Ulrikke var vel ikke like ivrig på å skulle tusle ut i dette snøværet,men må man så må man.
Mats Fredrik var litt mere happy,for han skulle gå på ski :o)
For min del kunne det godt ha sluttet å snø nå...men jeg har ikke noe jeg skulle sagt der gitt,Dessverre. Hadde jeg hatt det,så hadde MYE av snøen smeltet,og vi ville sett antydning til våren. Men våren kommer den....SNART!

Og dere,i går ble det jammen meg OL GULL til Marit Bjørgen. Så utrolit moro...tror jeg jammen meg mange har ventet på,dette gullet. Og Petter,han fikk da medalje han også...Bronse!!! Så får vi se da...om disse ruserne har noe dop på seg...skulle ikke overrassket meg gitt.

Sara og jeg har sitti og lekt litt her på stuegulvet....helt til vi måtte gå å ta en bleie med ÆSJ!
Jammen er jeg glad Matilde er ferdig med bleier for leeeenge siden!!!

Seeee.....vi har funnet boksen til Matilde med det rare i. Alltid like spennende å se hva hu har
samlet sammen oppi denne boksen.


Og Sara..ja hu var fornøyd med fabgsten oppi boksen :o)

Ha en toppers dag da dere.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥