lørdag 13. februar 2010

God Lørdag morgen

Good Morning everyone!
Her i heimen har Matilde og jeg kommet oss opp.
Matilde har nemlig lært seg hvordan man åpner trappegrinda oppe...Grrrr! Fryktelig synd egentlig. For tidligere har hun vært flink til å komme inn til oss å legge seg der.
Å jeg som har min 1.fri lørdag da...tenkte jeg kanskje kunne få sove litt lenge,men nei da...her var det mor som måtte opp å hoppe.

Matilde har sitti og kosa seg med litt cornFlakes her på morran.....vet egentlig ikke om hun har spist det noengang før....men hun synes hvertfall det var veldig godt,og fikk i seg 2 boller med det.

Jeg,jeg sitter her og glaner litt på denne OL åpningen....Har forstått at ganske mange skal følge med på OL...men jeg vet ikke jeg,er vel ikke den store iveren her hjemme,hihi.

Planer i dag????...-Blir hvertfall en tur på butikken....har en haug med flasker som skulle vært pantet,vi snakker 3-4 søpplesekker :o/....så det er jammen meg på tide.Veldig greit å få det unna.

Nei,nå får jeg sette på viftovnen her....brrrrr,kaldt i dag også!

2 kommentarer:

Anonym sa...

OL må man få med seg,ha..ha.Morgen og kveld.Noe hver eneste dag i 16 dager.Kommer til å være sliten.
Svigers.

Hege sa...

Hørtes igrunn veldig slitsomt ut Anne-Marie.Men kos dere ;o)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥