torsdag 14. januar 2010

Snart helg..og her skjer det noe hele tiden..hehe!

I dag er det Torsdag...Og det betyr at Matilde skulle i barnehagen igjen. Leveringen gikk kjempe fint...selv om det var litt skummelt å si -Hei! Er jo en hel uke siden hun var der sist. Blir litt for lenge mellom hvergang synes jeg :o(
Men i dag har vi søkt 100% plass til henne,så da får vi håpe det går.
Med tanke på at jeg også begynner å jobbe så smått på Princess igjen..allerede i morgen :o)...Så er det veldig kjekt å ha barnehagen tilgjenglig.

I dag er det møte for håndballaget til Ulrikke...så da går kvelden med til det. I morgen skal jeg ha en kort opplæringsvakt på Princess. Skal være der fra 10-14. Gleder meg masse til det.
Senere på kvelden skal Ulrikke reise på konfirmasjonsleir....Jan Vidar skal kjøre 4 jenter ned til Sandefjord i 18-tiden. Gleder meg til å høre hvordan de har hatt det på den turen.

Lørdag skal Matilde i bursdag til nabojenta her,Mina. Nabogutten Henrik skal også være med. Så det blir stor stas tror jeg. Klokka 17 skal vi videre i bursdag til Gro og Nickolai. Da kommer vel hele slekta...og etter det jeg har hørt rykter om,skal vi kose oss med Gro sin hjemmelagde pizza...Nammis!

Søndag skal Jan Vidar har kjøring med håndballjentene (hihi,noen fordeler ved å ikke ha lappen selv)...De skal spille Cup i slagenhallen....

Så vips,det var nok den helga.

1 kommentarer:

Gro sa...

Jepp, det blir hjemmelagd pizza her i morgen!! Å så blir det litt kaker, is og gele...å snacks.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥