onsdag 6. januar 2010

Oppussing i heimen

NEIDA...har ikke begynt med det. Men vi MÅ male gangen etter vi har fjernet brystpanelen og sånt...så gangen blir nok helt hvit :o)+ at jeg lurer på om jeg skal male utgangsdøra svart :o) Den har nemlig blitt så innmari stygg.

Men jeg kjenner at det er sååå mye mere jeg har lyst til å gjøre også.
Jeg har lyst til å tapetsere på veggen i stua,der TV'n henger...i en litt "fancy" tapet. Så lurer jeg på om jeg kunne i tillegg tenkt meg og fjerne brystpanelen i hele stua,og legge panelplater på de andre veggene i stua. Og da med en NY sofa,ville det jo blitt prikken over I'en her i stua.
Eller det er ikke helt sant...for hvis det skulle blitt helt perfekt,måtte jeg også ha byttet gulvet.

Tenk og hatt noen hundre tusner på sparekonto :drømmer:..det har jeg ikke. Men det har jeg gjort noe med,jeg har opprettet en sparekonto..ikke at det renner penger inn der,men ett lite trekk hver måned skal inn der.

1 kommentarer:

Hege sa...

Jepp,Lørdag blir det innkjøp av maling,og gangen blir HVIT :o)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥