tirsdag 29. desember 2009

Raclette middag og besøk

I kveld har vi hatt Gro og Nickolai på raclette middag her. Går veldig lang tid mellom hver gang vi har det....og det er jo sååå godt. Problemet er at man spiser,spiser og spiser...så er man "plutselig" bare stapp mett....Lærer søren meg aldri,hehe!
Mats Fredrik kom frem til at dette var den beste retten han visste...ikke værst bare det.
Matilde var ikke super begeistret for kjøttet,men ris med bearnise saus,det var toppen gitt.

Tror alle gikk gode og mette fra bordet i kveld hvertfall.

Mats Fredrik er klar for å forskyne seg stort med ris og bearnise her gitt.

Her ligger kylling og svinekjøtt og steker seg klart :o)

Litt fullt på bordet kan man si...
Tusen takk for besøket Gro og Nickolai,det var koselig.

4 kommentarer:

Gro sa...

Tusen takk for deilig mat.
Å håper ikke det blir like lenge til neste gang vi blir bedt på raclette. :))

Anonym sa...

Åååååååh, vi har også lyst på raclette.............:D :D

Klem Siw

Pernille sa...

Godt nyttår til dere, så gleder jeg meg til å se nyttårsfeiringen deres i bilder ^^,

Pernille sa...

Godt nyttår til dere, så gleder jeg meg til å se nyttårsfeiringen deres i bilder ^^,

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥