onsdag 9. desember 2009

Hjemme med syk mann og evt julebakst


Da var det Onsdag da...og her er mannen i heimen syk. Ja,alle vet vel hvordan det er med syke mannfolk,hihi.

Nå er det snart tid for håndball...Norge-Ungarn...kan bli en rå kamp tror jeg. Gleder meg.

Sitter også og funderer på hva jeg skal finne på og bake med ungene her før jul...Pepperkaker må jeg vel bare gjennom,så er det sjokolade cookies,så lurer jeg også litt på kokosmakroner.

Har du en favoritt kakebakst du bare MÅ ha til jul???

6 kommentarer:

Gro sa...

Er det ikke morsomt med syke mannfolk altså. hihi

Hege sa...

Langt ifra ikke!

Fotograf Trine Bjervig sa...

huff da, god bedring til mannen.

Annette sa...

Berlinerkranser, kokosmakroner, krumkaker, og pleskner! Det er det jeg MÅ ha, også har de veldi gode smultringer i bua på utsia Farmandstredet <3
Baker pepperkaker nå vi ;-)
Ellers møtes vi 4 venninner og lager 1-2 slag hver. Så nå er snart de 7 i boks(bokstavelig talt)
Lykke til med den syke mannen, stor medfølelse...for DEG altså!
Klem

Line sa...

Kransekake, pepperkaker og kakemenn! Alle tre er skikkelig nammis, og et MUST til jul!

Mike and Tycie sa...

Hey! I love your blog - its so cute! My name is Tycie and I am one of the designers at Scrappin' Blogs and I was wondering where you got the code for the snow effect? I LOVE IT!!! You can email me at: tyciealane@hotmail.com!

Thanks so much!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥