søndag 20. desember 2009

Atter en runde i byen.

I dag ble det atter en tur til byen...kjøpte noe feil i går,så det måtte byttes i dag.
Fikk kjøpt litt flere julegaver....men har noen få igjen. Men det er ikke store greine.
Vi fikk også vært oppom Pappa og ønsket han God Jul...og levert en liten julegave.
Så var det å stresse videre innom butikken...så skyndte oss hjem for jeg visste mamma og Jørgen skulle komme en tur med julegaver til oss :o)
De hadde kommet når vi kom hjem...de ble sittende her ett par timer og skravle,koselig ♥

Nå sitter Ulrikke og jeg å ser på en julefilm på TV3...og Jan Vidar ligger på gulvet foran peisen og leser en bok. Altså...god fredelig stemning i heimen.

Ha en god Søndagkveld.



Ett lite bilde av Matilde, Ulrikke tok i dag,mens vi var på shopping

2 kommentarer:

Gro sa...

Håper du fikk kjøpt gave til meg...hihi

Pernille sa...

SV; Høres ut som du har mange pakker du skal pakke. Jeg er ferdig for å si det sånn - men ble ikke maaaaange pakker git :o)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥