fredag 13. november 2009

Helga,helga,helga

Da var det helg...eller jeg tok jo igrunn helga i går jeg. Og i dag....huttetu..sov jeg helt til 11:19....trodde jeg så helt feil på klokka. Men det var bare så deilig.

I dag har har jeg fått rydda litt......så har det vært kjøring av unger hit,og unger ditt. Så i skrivende stund er JEG faktisk helt alene hjemme. Ulrikke har vært hos farmoren sin i bursdag,så Jan Vidar er og henter henne nå...i guffent snøvær.
Mats Fredrik har tatt turen til Tante Siw og Onkel Morten i helga. Så detta,ja dette blir en skikkelig relax helg.

Var også innom lekebutikken istad og fikk kjøp noen flere julegaver ...nærmer seg med stormskritt JUL!

Nå er det senkveld...og kappgang som gjelder her...så Have a nice Friday folkens!!!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥