fredag 30. oktober 2009

Da var det Fredda'n ...igjen

Da var det Fredda'n igjen da....Men nå har jo jeg igrunn hatt helg en hel uke,Me like!!!

Nå har mannen akkurat vært og kjøpt Hallowen kostyme til Mats Fredrik her....skikkelig ulvemaske,og ei kappe. Tidligere har han ikke villet gå,men i år føler han at han er klar for det,hehe. Så da skal han få lov og prøve. Blir spennende og se åssen det går...for bare han så maska her,så blei han redd,hahaha!!! Selv kommer jeg til og skru av lyset,og koble fra ringeklokka. Jeg er ingen tilhenger av Halloween styret. Hva synes dere om dette Halloween styret da???

Sitter her og funderer på hva vi skal spise i kveld....men tror valget muligens faller på råstekte poteter med løk,kyllingfilet i strimler,med grønnsaker og bearnise saus til ...Å herregud,NÅ blei jeg sulten!!! Skal du lage noe godt og spise i kveld??? Har du da noe forslag til hva vi kunne lagd til middag i morgen kveld??? Det hadde vært kjekt det :o)

Ønsker alle blogg besøkere en skikkelig god helg!

Matilde på tur med Tante Gro,mens jeg er i London

3 kommentarer:

Gro sa...

Han var litt skeptisk med å gi meg en kos, når jeg prøvde masken hans også. hehe

Å så flott bilde av snuppa, hvem har tatt det tro. hihi

Anonym sa...

Imorra kan du ha hjemmelagd lasagne med salat, eller deilig salat med kylling, bacon, festost, avokado, egg, pasta, rødløk, ruccola,agurk osv.... Nå ble jeg sulten igjen også.

Og jeg fikk svinestek med poteter og surkål + tyttebær når jeg kom hjem fra seinvakt idag hihi....

Klem Siw

Hege sa...

Da kan jeg meddele at det blir faktisk svinesteik her også....med fløtegratinerte poteter til!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥