torsdag 29. oktober 2009

Back home from London

Da er jeg hjemme etter en fantastisk flott tur i London-Å jeg har kost meg sååå MASSE. Jeg SKAL tilbake til London,det er det ingen tvil om.
Vi landet på Gatwick flyplass...så vi hadde en liten reise før vi ankom London. Vi tog først tog,så fra togstasjonen,tok vi en engelsk Taxi...de er jo bare så flotte-Men gosg hvor trangt det ble,med 4 damer og 4 store kofferter. Men vi kom oss da vel frem :o)
Vi bodde på Best Western Mostyn Hotel...og det passet jo helt perfekt,for vi brukte 1minutt for og komme oss inn på Oxford street. Så dette hotellet vil jeg anbefale til andre som også skal til London.
Vi rakk og shoppe litt allerede på Søndag når vi kom ned dit. De hadde åpent frem til klokka 19-passet oss igrunn perfekt.
1.dagen spiste vi middag på en pub rett over hotellet vi bodde,så Karianne og jeg koste oss med Lasagne,mens damene koste seg med fish&chips.
Mandag var det tidlig opp,hive i seg frokost,så var det ute og trave i Oxford street. Utrolig masse spennende butikker..og her hjelper det ikke og reise med slunken lommebok,den MÅ være full,hehehehe! Men favoritt butikken vår ble billig butikken PRIMARK . Det var så utrolig mye billige ting der...Kjøpte "uggs" til Ulrikke og meg....de kostet under 100-lappen,olabukser til Ulrikke for 80,-....gensere til 30,-...ja,så dere kan jo bare tenke dere....ELDORADO!!!!
Tirsdag var vi på busstur,selvsagt en ekte Londonbuss på 2 etasjer.
Vi var nede og så på Big ben og London Eye...Moro og ha sett dette også.
Jeg ELSKER London,og skal definitivt tilbake.
Reiser gjerne med denne gjengen igjen. Og jeg er så takknemlig for at svigermor tok meg med på denne turen...Thank you! Dette er den beste turen jeg har vært på noen gang.

Det ble tatt veldig lite bilder på turen,da det for det meste gikk i shopping,merkelig greier,hehe!

Sengene på rommet til Karianne og meg.

Kveld nummer 2 var vi allerede så slitne,at vi tok med oss MC mat på rommet.

Her står damene og sjekker kartet for og finne ut hvilke veier vi skal gå....lett og gå seg vill i denne store byen ja.

Her står Karianne,Vivi og min svigermor utenfor The national gallery

Måtte jo selvsagt ha bilde av en 2 etasjer buss etter jeg hadde vært i London.

Enda ett bildebevis på at jeg har vært i London...The Big Eye

Big Ben sett fra lengere opp i byen

Big Ben

Strenge vakter utenfor parken ved Big Ben.

Miramora sa...

Velkommen hjem! :-) Høres ut som en super tur, flotte bilder!! Ble "litt" reiselysten av å se dem.Enig i at London er en fantastisk by, favoritt nr 1.
Ha en fin kveld!

Gro sa...

Høres ut som du kosa deg ja, shoppet har jeg jo sett at du har gjort. Men hadde trodd du hadde shoppet ennå mer altså. hihi

Takk for gaven, hjelper og blafre litt med øynene også vet jeg. ;)

Anonym sa...

Mange fiiiiiiiiiine bilder her da, og jeg vil også til London :D Kortet ditt gikk vel varmt til tider også kanskje hihiiiiii

Klem Siw

Mette sa...

Ååå, nå fikk jeg lyst å komme meg til London igjen! Primark er en suveren butikk ja. Har lagt igjen noen tusen kroner der de med åra hehe Satser en liten en på januar salget i London, tenker jeg :)

Monica sa...

Sukk. London. Me ♥ London. Virkelig. Bare si fra hvis skal bortover igjen, jeg er med, always, he he.

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥