lørdag 26. september 2009

Hva man rekker på en dag :o)

I dag har det vært farting hit og farting dit.
Jan Vidar skulle kjøpe inn deler til bilen,så vi får den gjennom EU-kontrollen. Stor takk til Thomas som vil hjelpe oss med det!Thank you,thank you,thank you!

Så var det innom Clas Ohlson,biltema,Ekstraleker ,og ikke minst på Skeidar og kjøpe noen lilla lys...må jo freshe opp stua littegranne,nå når høsten er her :o) Kittelsen rakk vi også innom før vi satte kursen hjemover!
Mats Fredrik har vært innom frisøren i dag,og klippa håret sitt,noe han trengte VELDIG. Men jeg da...jeg glemte og ta bilde av han her,før han gikk i seng! (dumme meg!!!)...Han var jo sååå stolt,for han hadde jo fått farge i håret hos frisøren! GUL sveis.

Matilde har også vært ett par steder i dag....se bilde under!!!!

Ser du forandringen.......
Ikke?????

Olalalalalala.....Matilde har fått hull i ørene i dag. Hun blei jo så søøøøt-Og så stolt som hun er!

Kunne jo ikke være så mye dårligere enn søstra si...Ulrikke fikk hull i øra når hun var 2,5 år..så Matilde er noen måneder senere ute.
Hun var så fornøyd når hun kom inn i salongen,og de spurte om hun skulle få hull i ørene.Hun smilte pent,og nikket litt beskjedent! Fikk velge øredobber selv.
Men ja...det gjorde litt vondt altså,kom noen tårer...men det var over på null komma niks...for hun fikk jo lov og velge seg en premie,for hun hadde vært så flink. Så valget falt på en liten Hello Kitty lommebok...den vokter hun som det skulle vært GULL!
Men Matilde har også gjort noe mere i dag...Hun har vært på lekebutikken nede på senteret her.
Og der leverte hun pent damen i disken smokken sin :o)....Gjett om hun var stolt a`???...Bare en bitte liten smule gitt.
Så når hun hadde overlevert fikk hun jo gave...igjen! Reine julaften nesten i dag :o)

Sliten ...men akk så fornøyd hun er i dag! Tommel opp!!

Her er smokke grisen!!!
Nå sitter vi i hver vår enda av sofa'n her og bare slapper av...Nettopp sett ferdig Skal vi Danse...og overrasskende var det Elin Tvedt som røk ut...hmmm....synes hun Redaktøren Ellen kunne ryki ut.
Ulrikke sitter barnevakt hos naboen...og de 2 andre sover søtt i sengene sine.
I morgen håper vi på fint vær,så vi kan ordne litt uta. Krukker skal tømmes,plenen skal klippes. Nå skal alt gjøres klar til høsten her...kjenner jeg egentlig gleder meg litt jeg,kalde kvelder og fyr i peisen.
Ha en super Lørdagskveld!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så masse som skjedde hos dere i dag! Matilde er så søt med hull i ørene, nydlige øredobber hun valgte også:) Er så kos å lese hverdagsbloggen deres, Hege- du er kjempeflink! Ha en fin søndag, vi skal tilbringe hele dagen på stranda med mat og drikke i kjølebag:) Klem fra Line

Hege sa...

Takk Line. Sånne tilbakemeldinger setter jeg pris på vettu.
Ha en super dag på stranda...hørtes igrunn veldig kjedelig ut....Bllææææææ!

Miramora sa...

Så skjønn snuppe, kan tenke meg det var stas med øredobber, ja! Nesten så jeg gleder meg til snuppa her skal mase enda litt mer om det..hihi..

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥